Την Κυριακή 17 Μαΐου 2026 πραγματοποιήθηκε η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του Λύκειον των Ελληνίδων Ξάνθης στο φιλόξενο χώρο του Λυκείου. Κατά τη διάρκεια της συνέλευσης έγινε αναφορά στο έργο και στις δράσεις της χρονιάς που πέρασε, ενώ συζητήθηκαν οι στόχοι και οι δράσεις για το 2026, μια χρονιάς ορόσημο, αφού συμπληρώνονται 50 χρόνια επιτυχημένης …





Users This Year : 10785
Total Users : 251958
Views Today : 22