Στα πλαίσια της τιμητικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο χώρο του Λυκείου των Ελληνίδων Ξάνθης την Κυριακή 7/06/26, είχαμε τη χαρά να εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη μας προς όλους όσοι στέκονται διαχρονικά δίπλα μας. Η στήριξή σας, η εμπιστοσύνη σας και η έμπρακτη συμβολή σας αποτελούν πολύτιμη δύναμη για τη συνέχιση του έργου μας. Χάρη σε εσάς, …



Users This Year : 11055
Total Users : 252228
Views Today : 31