Στα πλαίσια της τιμητικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο χώρο του Λυκείου των Ελληνίδων Ξάνθης την Κυριακή 7/06/26, είχαμε τη χαρά να εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη μας προς όλους όσοι στέκονται διαχρονικά δίπλα μας.
Η στήριξή σας, η εμπιστοσύνη σας και η έμπρακτη συμβολή σας αποτελούν πολύτιμη δύναμη για τη συνέχιση του έργου μας. Χάρη σε εσάς, μπορούμε να διαφυλάσσουμε την πολιτιστική μας κληρονομιά, να υλοποιούμε δράσεις και να μεταδίδουμε στις νεότερες γενιές την αγάπη για την παράδοση και τον πολιτισμό.
Ευχαριστούμε θερμά τους χορηγούς, τους υποστηρικτές, τους θεσμικούς φορείς, τους φίλους και όλα τα μέλη της μεγάλης οικογένειας του Λυκείου των Ελληνίδων Ξάνθης, που συμπορεύονται μαζί μας σε αυτή τη διαδρομή.
Στα 50 χρόνια παρουσίας και προσφοράς μας, η στήριξή σας αποτελεί την πιο δυνατή επιβεβαίωση ότι η παράδοση συνεχίζει να εμπνέει, να ενώνει και να δημιουργεί.
Σας ευχαριστούμε που είστε δίπλα μας. Συνεχίζουμε μαζί.
Διαβάστε περισσότερα για την εκδήλωση:
– XanthiDaily: bit.ly/4a2XaUO
– Φωνή της Ξάνθης: bit.ly/3SbFfVY
– Xanthipost: bit.ly/4xukk0o
– XanthiNews: bit.ly/4etsugM
















Users This Year : 11054
Total Users : 252227
Views Today : 30