Με χαρά συμμετείχαμε στις δράσεις διάχυσης των Διασχολικών Δικτύων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του Δήμου Ξάνθης, στην Κεντρική Πλατεία της πόλης μας. Το Λύκειον των Ελληνίδων Ξάνθης, με τη συνδρομή της δασκάλας της Κοπτικής-Ραπτικής, κ. Χαράς Κρητίδου, …