Το Διοικητικό Συμβούλιο και οι Δάσκαλοι του Λ.Ε.Ξ. συγχαίρουν θερμά τα παιδιά του εφηβικού τμήματος για την επιτυχία τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση!Καμία προσπάθεια, κανένα αποτέλεσμα, ουδεμία διάκριση δεν κατέληξαν να αποτελούν χαμένο κόπο!Σας αξίζουν τα καλύτερα!Είμαστε περήφανοι για σας!




Users This Year : 11165
Total Users : 252338
Views Today : 8