Με κέφι αστείρευτο, χαμόγελα πολλά, κάλαντα παραδοσιακά, δώρα και γλυκά από τον Αη Βασίλη αλλά και μια απολαυστική αφήγηση του αγαπημένου μας παραμυθά, κ. Δημήτρη Αβούρη, το Σάββατο 2 Δεκεμβρίου ξεκινήσαμε την εορταστική περίοδο με το στολισμό του χριστουγεννιάτικου δέντρου μας. Ευχαριστούμε πολύ τον παραμυθά, κ. Δημήτρη Αβούρη και τον Αη Βασίλη, κ. Μανώλη Αδαμίδη …




Users This Year : 11226
Total Users : 252399
Views Today : 17