Εμείς βάλαμε τα καλά μας, πήραμε στα χέρια μας ό, τι πασχαλινό ή ανοιξιάτικο είχαμε στο σπίτι μας και “συναντηθήκαμε”… Προσπαθήσαμε, με πολλή αγάπη, να φτιάξουμε κάτι όπως θα κάναμε αν βρισκόμασταν όλοι μαζί στην ίδια αίθουσα. Οι παιδικές φωνές ενώθηκαν και μετράμε τις μέρες μέχρι να ενωθούν ξανά τα χέρια και οι αγκαλιές μας…Καλό …





Users This Year : 11175
Total Users : 252348
Views Today : 49