Στην αίθουσα του Λυκείου Ελληνίδων Ξάνθης στις 03/12/23, πραγματοποιήθηκε η τρίτη εκπαιδευτική συνάντηση των σπουδαστών του ΚΙΕΠΕ του τμήματος” Προσωπική Εξέλιξη -Αυτοβελτίωση.”
Εισηγητής ο μοναδικός Χρήστος Τούβε Συγγραφέας και Life Coach με θέμα “”Πως να πετύχουμε τους στόχους μας”
Ευχαριστώ θερμά τον εισηγητή μας και το ζωντανό τμήμα της Ξάνθης.
Η Συντονίστρια Ξάνθης Κυριακιδέλη Χαρά.










Users This Year : 11112
Total Users : 252285
Views Today : 43