Το Λύκειον των Ελληνίδων Ξάνθης συγχαίρει και επαινεί το Επιμελητήριο Ξάνθης για την παραγωγή video ανάδειξης και προβολής του Νομού Ξάνθης. Η αξιόλογη αυτή δράση είναι ιδιαίτερα σημαντική την δύσκολή χρονική περίοδο που διανύουμε και δίνει ώθηση και προοπτική στην τουριστική ανάπτυξη του τόπου μας.Επίσης ευχαριστεί το Επιμελητήριο Ξάνθης που του έδωσε την δυνατότητα να παρουσιάσει στοιχεία της λαϊκής μας παράδοσης και να συμμετέχει στην δημιουργία του παραπάνω έργου.
Νοέ 03 2020




Users This Year : 11151
Total Users : 252324
Views Today : 28