Το Λύκειον των Ελληνίδων Ξάνθης συμμετείχε στο 12ο Τοπικό Φεστιβάλ Ανάδειξης & Διατήρησης της Τοπικής Κληρονομιάς στη Διομήδεια Ξάνθης με τη χορευτική του ομάδα. Για άλλη μια χρονιά ο Πολιτιστικός Σύλλογος της Διομήδειας διοργάνωσε με επιτυχία την όλη εκδήλωση!










Users This Year : 11168
Total Users : 252341
Views Today : 34