Με παραμυθένια διάθεση, αστείρευτο κέφι και χαμόγελα πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 8 Δεκεμβρίου, ο στολισμός του χριστουγεννιάτικου δέντρου του ΛΕΞ. Ευχαριστούμε τους εθελοντές καθώς και τους μικρούς μας χορευτές για τη συμβολή τους στην επιτυχία της εκδήλωσης.
Καλές γιορτές σε όλους!






















Users This Year : 11099
Total Users : 252272
Views Today : 11