Μικρά έργα τέχνης 15-2-26

Το Λύκειο των Ελληνίδων Ξάνθης εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες στη δασκάλα του Τμήματος Κοπτικής – Ραπτικής, κ. Χαρά Κριτίδου, καθώς και στις μαθήτριές της Χαρούλα Αγγελοπούλου, Αναστασία Κομνηνού, Κική Γκιαλοπούλου, Χριστίνα Ιωακειμίδου και Δέσποινα Μακρίδου, οι οποίες με μεράκι, αγάπη και ανιδιοτελή προσφορά έραψαν τα όμορφα χειροποίητα αναμνηστικά τσαντάκια για τον εμπλουτισμό του εκθετηρίου μας.

Θερμές ευχαριστίες απευθύνουμε, επίσης, στις κυρίες του Τμήματος Κυριών και στην κ. Μαρία Κακίση, οι οποίες με φροντίδα και δημιουργικότητα επιμελήθηκαν το κέντημά τους, χαρίζοντάς τους τη μοναδική τους ταυτότητα.

Η εθελοντική προσφορά, η συνεργασία και η αγάπη για το Λύκειο αποτελούν πολύτιμη παρακαταθήκη και μας γεμίζουν περηφάνια.

Σας ευχαριστούμε από καρδιάς!