Το Λύκειο των Ελληνίδων Ξάνθης συμμετείχε στην υποδοχή της Ιεράς Εικόνας της Παναγίας της Αρχαγγελιώτισσας στην κεντρική πλατεία της Ξάνθης και στον Πανηγυρικό Πολυαρχιερατικό Εσπερινό στον Ιερό Καθεδρικό Ναό της Του Θεού Σοφίας στις 3-10-25, παραμονή των Ελευθερίων της πόλης μας.







Users This Year : 11127
Total Users : 252300
Views Today : 20