Στη ” Μουσικοχορευτική βραδιά Λαογραφικών Συλλόγων” στο Δημοτικό Αμφιθέατρο Ξάνθης, τη Δευτέρα 20-2-2017, το Λύκειο των Ελληνίδων Ξάνθης παρουσίασε χορούς από την ηρωική Νάουσα και την Επισκοπή, αποσπώντας το θερμότατο χειροκρότημα του κοινού! Θερμά συγχαρητήρια τόσο στους χορευτές όσο και στο δάσκαλό μας, Κυριάκο Αθανασιάδη, για το θέαμα που μας προσέφεραν!













Users This Year : 11162
Total Users : 252335
Views Today : 3