Ο θεατρικός μονόλογος “ΞΑΝΘΊΠΠΗ” της Ελένης Ανδρέου, ο οποίος παρουσιάστηκε με επιτυχία στο Λύκειο Ελληνίδων Ξάνθης τον περασμένο Ιούνιο, θα παρουσιαστεί σε συνεργασία με το Σύλλογο Γυναικών Γενισέας στον όμορφο χώρο του Μουσείου Ενδυμασιών Βαλκανικών Χωρών στη Γενισέα, την Τετάρτη 20 Νοεμβρίου στις 6:30 μ.μ.





Users This Year : 11226
Total Users : 252399
Views Today : 16