Το Λύκειον των Ελληνίδων Ξάνθης σε συνεργασία με την οδοντίατρο και μέλος του Διοικητικού του Συμβουλίου, κ. Δήμητρα Καλλαντζή καλούν τα παιδιά, προσχολικής και σχολικής ηλικίας μαζί με τους γονείς τους για να τους ενημερώσουν για την στοματική υγεία. Μετά το πέρας της εκδήλωσης στα παιδιά θα δοθούν δωράκια.
Ημέρα και ώρα εκδήλωσης: Πέμπτη, 8/9/22, ώρα 18:30 Χώρος Εκδήλωσης: Λύκειον των Ελληνίδων Ξάνθης(αυλή), Αγ. Γεωργίου 1






Users This Year : 10918
Total Users : 252091
Views Today : 35